بررسی، انتخاب ، خرید محصول فروشگاه یادگاری ارائه دهنده انواع نرم افزار های اندرویدی به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران قابل دسترس است و همیشه پکیج هایی خاص و درجه یک را به کاربران ارائه میکند ....

کسب درآمد استثنایی متفاوت از اینترنت 2019


کسب درآمد استثنایی متفاوت از اینترنت 2019

کسب درآمد استثنایی از اینترنت کاملا واقعی 2019

دوستان عزیز سلام ، این سیستمی که قراره بهتون آموزش بدم ، من که تاکنون توی اینترنت ندیدم کسی آموزشش داده باشه ، این سیستم کاملا عملی هست و کاملا حلال هست .

توجه:این سیستم ماربطی به دلار ، باینری آپشن ، بیت کوین ، سهام ، زیرمجموعه گیری ، سایتهای کلیکی ، نتورک نداره . و سیستمی کاملا منطقی و اثبات شده هست.

http://uupload.ir/files/uksz_picsart_05-19-05.26.38.gif

بریم سراغ اصل مطلب ، حتما میدونید که توی اینترنت میلیونها آموزش ویدیویی در سایتهای آپارات و یوتیوب وجود داره و میدونید هر روز آموزشهای ویدیویی جدید و ترفند های جدید در این سایتها و گوگل بارگذاری میشه به صورت 100% رایگان ، حتما میدونید در پلی استور و کافه بازار هر روز صدها بازی و برنامه انتشار داده میشه ، به صورت کاملا رایگان

آیا میدونید اون دسته از افرادی که فیلم های آموزشی رو رایگان در سایت یوتیوب آپلود میکنند تا میلیاردها نفر و کل دنیا از اون ویدیو بتونند به صورت رایگان از اون فیلم های آموزشی رایگان استفاده کنند چیه ؟!!!

پاسخ: اون افراد یا فیلم ها رو رایگان انتشار دادند برای رضای خدا ، یا اون افراد فیلم ها رو رایگان انتشار دادند چون در یوتیوب قابلیت درآمدزایی وجود داره ، و هرچه تعداد بازدید کننده از ویدیوهاشون زیاد باشه درآمدشون هم بیشتر میشه. )

پس ممکنه با خودتون بپرسید چرا این حرفارو بهتون میگم !!چون درآمدزایی ما کاملا مرتبط با این موارد هست، پس لطفا مطلب بعدی رو مطالعه کنید تا ببینید سرانجام این مطالب جذاب چی میشه و درآمد ما کجاست ..

آیا میدونید روزانه هزاران بازی و نرم افزار 100% رایگان در پلی استور و کافه بازار انتشار داده میشه، تا کل جهان از این برنامه و بازیها رایگان استفاده کنند، هدف این توسعه دهندگان بازی و برنامه های رایگان چیه ؟!

 

پاسخ: اون افرادی که برنامه های رایگان تولید میکنند دو دسته هستند عده ای مثلا برنامه مناجات ، ارتباط با خدا ، مفاتیح و.... برنامه های رایگان میسازند بابت ثواب معنوی ، و عده ای هم هستند که برنامه های کاربردی دیگه رو کاملا رایگان انتشار میدن ، چون هر چقدر تعداد نصب و دانلود این برنامه ها توسط دیگران بیشتر باشه ، سازندگان این برنامه ها به درآمد بیشتری میرسند، ( چون سازندگان برنامه های رایگان سیستم تبلیغات پاپ آپ رو در برنامشون فعال کردند تا مثلا شرکتی یا سازمانی خواست تبلیغات گسترده بکنه ، توی این نرم افزار های پرنصب و پرمخاطب میتونه تبلیغ بده و بابت تبلیغش به سازنده اون برنامه که اجازه داده تبلیغشو در برنامش نشون داده باشه ، مبلغ بالایی پرداخت میشه، و سازنده برنامه های رایگان درآمدشون از این طریقه,یعنی دانلود بیشتر برنامه رایگانشون توسط مردم مساوی است با درآمد بیشتر اونها)

http://uupload.ir/files/mnka_picsart_05-27-05.11.03.jpg 

این حرف ها رو زدم تا به اینجا برسیم که به شما دوست عزیز بگم ، روش درآمدزایی ما به این صورته که کاره ما مانند بنگاه های معاملاتی و واسطه گری میمونه ، یعنی چی ؟! همانطور که میدونید توی اینترنت میلیونها آموزشات ویدیویی رایگانی وجود داره که خیلیا در یوتیوب  از بابت وجود اون آموزش اطلاع ندارند، ولی ما میایم بابت معرفی اون آموزش به دیگران مبلغ دریافت میکنیم، مثلا فرض کنید آموزش ساخت برنامه اندروید بدون نیاز به کد نویسی و بدون نیاز به کامپیوتر رو خیلیا خبر ندارند، چنین چیزی وجود داشته باشه، چون اکثرمردم فکر میکنند برای ساخت برنامه اندرویدی باید کدنویسی بلد باشی ...ولی وقتی ما بیایم توضیح بدیم ما بهتون روشی رو معرفی میکنیم که بتونید با یک موبایل برنامه اندرویدی بسازید خوب افراد خوشحال میشن و استقبال میکنند و نیازشون برطرف میشه ، چرا ؟!

چون ما اومدیم اینجا همون فیلم آموزش ساخت برنامه با موبایلی که رایگان در یوتیوب وجود داره و خیلیا ازش خبر ندارند و ما هم  به صورت کاملا اتفاقی با چنین ویدیویی آشنا شدیم ، یا زحمت کشیدیم رفتیم دنبال چنین چیزی گشتیم تا پیداش کنیم.  این ویدیو رو به مشتری معرفی کردیم ، و بابت معرفی این آموزش مبلغی رو بابت حق واسطه گری از مشتری دریافت کردیم.

اینجا هم مشتری سریعتر به هدف و خواستش میرسه. و هم ما بابت تلاشی که کردیم چنین ویدیو ها و آموزشات خاص رو پیدا کردیم مزد تلاشمون و معرفی رو از مشتری میگیریم. و همچنین سازنده این ویدیو که رایگان ویدیوش در یوتیوب گذاشته به بازدید و بازخورد بیشتر ویدیوش میرسه ، و به هدفش که بازدید بیشتر از ویدیوش هست میرسه.

( چون بالا توضیح دادیم ، هدف انتشار ویدیوهای رایگان در یوتیوب بازدید بیشتر از ویدیو ها هست ، تا سازنده ویدیو ،به هدفش درآمد بیشتر با بازدید بیشتر از ویدیوش برسه)

اینجا هر سه طرف سود میکنند. و منطقی ترین سیستم درآمدزایی حلال هم همین میباشد. ما با قرار دادن دست مشتری تو دست سازنده برنامه رایگان یا انتشار دهنده ویدیوی رایگان مبلغ واسطه گری و معرفی دریافت میکنیم.

دقیقا مانند بنگاه های املاک و ماشین و...که کار بنگاه اینه که دست مشتری رو تو دست فروشنده ملک یا اجاره دهنده بزاره و بابت معرفی این دو باهم مبلغ دریافت کنند.

 

 

 

نمونه بعدی :↓

یا مثلا ما در حال گشت و گذار در پلی استور هستیم ، و به صورت اتفاقی برنامه ای رایگان و جذاب رو میبینیم که مطمئن هستیم خیلی از افراد حتی خبر اینوندارن چنین نرم افزاری وجود داره با فلان قابلیت، ولی ما اومدیم بابت معرفی این نرم افزار به دیگران مبلغ دریافت میکنیم. یعنی مشتری به نیازش رسیده ما حق معرفی و واسطه گری خودمون رو دریافت کردیم. و همچنین سازنده اون نرم افزار رایگان به هدف اصلیش یعنی تعداد نصب بالای نرم افزاش رسیده ، منطقی ترین و عاقلانه ترین سیستمی که میشه انجام داد و به درآمد فوق العاده رسید همینه .

پس برای کسب درآمد اینترنتی لازم نیس کارهای عجیب الخلقه ای انجام بدیم، قرار نیس کار های پیچیده ای انجام بدیم، پس تا الان متوجه شدید سیستم درآمدزایی حلال و قانونی ما چیه . به طور فوق خلاصه میشه گفت که ما تبدیل میشیم به بنگاه معاملاتی ، قرار دادن دست مشتری تو دست ارایه دهنده خدمات یا محصول و دریافت مبلغ بابت معرفی و واسطه گری . و اینکه حالا ما چطور باید این محصولاتو پیدا کنیم ، و کدوم محصولو باید معرفی کنیم ، کجا تبلیغات بدیم ، توسط ۳ تا روش این کار انجام میشه، ما با سایت زدن ، کانال زدن ، ساخت نرم افزار، قراره این محصولات رو به دیگران معرفی کنیم.

تا هر کسی به این خدمات و محصولات نیاز داشت بابت معرفی این محصول به ما مبلغی پرداخت میکنه و ما اون شخص رو به آن ویدیو یا نرم افزار هدایت میکنیم. این سیستم ممکنه ساده به نظر بیاد، ولی تاکنون هیچ کدام از سایتها چنین چیزی رو مطرح نکردند ، پس اگه دوست دارید اطلاعات بیشتردر مورد این کار و روش بدونید ، که چطور و چگونه این محصولات باکیفیت رو پیدا کنیم و چگونه به دیگران معرفی کنیم ، یا چطور سایت و نرم افزار و کانال بسازیم تا اون محصولاتو معرفی کنیم، و چطور تبلیغات بکنید و...کافیه هم اکنون به آی دی ما در پیامرسان ایتا پیام دهید تا جزییتات بیشتر را از ما جویا شوید.

 

 

 

قوانین دوره به طور خلاصه شامل موارد زیر است :↓

کاره شما مانند بنگاه معاملاتی و یا یک واسطه گر میباشد، پس برای اینکه بتوان محصولات آماده را تبلیغ کرد تا به درآمد رسید، باید طبق آموزشات دوره ما شما یک سایت بسازید، باید یک کانال درست کنید، باید یک نرم افزار اندرویدی بسازید. پس در نتیجه شما توسط ۳ تا روش قراره محصولاتو بفروشید، که این ۳ تا روش همشون رایگانه که ما بهتون صفر تا صد با ویس و ویدیو بهتون آموزش دادیم، تمام آموزشات ما حدود ۴۰ ساعت آموزش هست، که شما باید طبق گفته ما تمام آموزشات و ۳ تا روش رو کامل زیر نظر ما انجام بدید تا انشالله به درآمد بی نظیر برسید. پس اگه دنبال اطلاعات بیشتر هستید، کافیه توی پیامرسان روبیکا به آیدی ما پیام بدید، 

@digi_kk

ما سعی میکنیم در سریعترین زمان ممکن جواب شما رو بدیم. 

توجه**

این روش درآمدزایی در هیچ کجای اینترنت آموزش داده نشده ، اگه جستجو کنید متوجه میشید، و اینکه چون ما تنها ارایه دهنده این آموزش هستیم، این دوره تضمینی میباشد ، به شرط انجام کامل تمام آموزشات طبق آموزشات، و اینکه کسی با روش ما بتواند به درآمد برسد ، و درآمد شخص چقدر باشد، همه چی کاملا به تلاش شما بستگی دارد ، پس ما نمیتوانیم بگوییم شما فقط صرفا با خرید پکیج میتوانید روزانه فلان قد درآمد کسب کنید. چون اطلاع نداریم شما چه نوع کاربری هستید ، و قراره چقدر زمان بزارید و چطور کار کنید، 

نکته بعدی ، این دوره یک دوره کاملا متفاوت هست، که به شما آموزش داده شده چطور بتوانید از سرمایه صفر کار رو شروع کنید، و پس از اینکه درآمدزایی شروع شد، به شما آموزش داده شده ، چطور با صرف هزینه چندین برابر درآمد داشته باشید. پس خیالتون راحت برای شروع درآمدزایی هیچ هزینه لازم نیس، به شرطی که طبق آموزشات فوق العاده ما پیش برید. 

نکته بعدی ، این پکیج امکان بازگشت وجه وجود ندارد، چون با قیمت بسیار پایین در اختیار شما گذاشتیم ، و اطلاعات ما انقدر باکیفیت درجه یک هست ، که باعث شده ما دیگر این امکان رو برداریم، این آموزشاتی که به شما داده میشود، درجه یک است و چون یک محصول مجازی است و امکان دارد شخصی از اطلاعات کپی کند و بلافاصله بهاجویی کند که آموزشاتو بلد بوده یا پولو قرض کرده یا مشکلی پیش آمده و......و قصد سو از پکیج ما داشته باشد، 

بنابراین ما امکان بازگشت وجه نداریم، چون آموزشات درجه یک است و با انجام کامل آموزشات قطعا بی شک شما موفق خواهید شد، 

دوم اینکه در این دوره بیش از دهها ، آموزش نایاب و کمیاب آموزش داده شده، 

کسی که در این دوره ثبت نام میکند، باید بداند ، که یا با انجام دادن به تمام آموزشات به موفقیت خواهد رسید، اگر هم آموزشاتو ناقص انجام داد یا به هر دلیلی در کار تنبلی و سستی کرد بر عهده خودش است، این دوره رو ما هم اکنون داریم انجام میدیم، و این روش درآمدزایی مادام العمره چون فروش فایل هست، پس رسیدن به درآمد همه چی بستگی به تلا ششما خواهد داشت، پس با دقت خرید کنید، و مطمئن باشید ، تا کنون چنین پکیج با کیفیتی را کم دیدید و یا ندیدید ، چون مطمینا طی چندین سال هس که ما در اینترنت حضور داریم، هیچ پکیجی را ندیدیم که بیش از دهها آموزش و ایده کمیاب و نایاب رو بهتون معرفی کنه ،

پس اگه میخوای فقط با مبلغ ناچیز، تمام تجربیات ما رو دریافت کنید، میتونید هم اکنون این پکیج رو استفاده کنید.

ارزش واقعی این پکیج چندین برابر این مبلغ دوره میباشد، و تمام شرایط هم گفته شده ، این پکیج چون کامل میباشد، و تمام آموزشات کامل داده شده .

و اگه کسی ۴۰ ساعت آموزشو کامل نگاه کند، نکته برداری کنید، به راحتی میتواند سیستم های درآمدزایی را انجام دهد. 

تمام سوالات شما در دوره داده شده ، پس اصلا جای نگرانی نیس، 

در دوره آیدی راهنمایی وجود دارد. 

و اگه کسی در دریافت لینک دوره و پکیج مشکل داشت ، میتواند به آی دی پشتیبانی به ما پیام دهد، 

پس اگه میخوای با سیستم متفاوت کسب درآمد آشنا شی ، بسم الله...

در این دوره ۴ سیستم آموزش داده شده ساخت سایت و کانال جزو اصلی ترین آموزشات درآمدزایی هستند که آموزش داده شده به همراه معرفی محصولات آماده ، و سایر آموزشات ......دیگر که در بالا اشاره شده .

 

 


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 375

فروشگاه نرم افزاری یادگاری ارائه دهنده کمیاب ترین نرم افزار ها و پکیج های آموزشی در ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما