بررسی، انتخاب ، خرید محصول فروشگاه یادگاری ارائه دهنده انواع نرم افزار های اندرویدی به صورت رایگان و غیر رایگان برای کاربران قابل دسترس است و همیشه پکیج هایی خاص و درجه یک را به کاربران ارائه میکند ....

خرید پکیج آموزشی کسب درآمد با آموزشات جدید


باسلام کاربران عزیزی که از تاریخ ۱۱ آذرماه ۹۸ در دوره ثبت نام میکنند ، لطفا قوانین جدید زیر را با دقت مشاهده کرده و سپس مراحل خرید را تکمیل کنید. 

قوانین جدید دوره شامل آنها میشود، و کسانی که قبل از این تاریخ در دوره ثبت نام کردند ، با همان قوانین قبلی که موقع ثبت نام تایید کردند، شامل آنها خواهد شد. پس اگر شما هم اکنون میخواهید در دوره ثبت نام کنید، قوانین جدید شامل شماست.

 این دوره امکان بازگشت وجه ندارد که در پایین موارد کاملا توضیح داده شده با دقت مطالعه کنید تا بعدا دچار مشکل نشید.

کسی که در این دوره آموزشی ثبت نام میکند فقط برای این در دوره ثبت نام میکند که یاد بگیرد ما از چه روشهایی به این درآمد رسیدیم و چطور محصولاتو تبلیغات کردیم و چطور متن و عکس و فیلم ساختیم و چطور نیاز مردم رو سنجیدیم ، و چطور میشود از صفر به درآمد رسید، و چطور میشود درآمد اندکی که کسب کردیم را تبلیغات پولی دهیم ، و به سود بیشتر برسیم ، و کسانی که در این دوره ثبت نام میکنند، فقط جهت دریافت تجربه چندساله ما در زمینه اینترنت را ،میخواهند دریافت کنند. حالا اینکه این تجربیات تا چه حد به دردشان بخورد و مورد استفاده قرار گیرد، کاملا مرتبط با شخص خریدار است. 

 

حالا کسی توسط این روشها موفق به درآمد بشود یا نشود یا از این آموزشات استفاده کند یا نکند کاملا به خودش بستگی دارد، و ما هیچ مسئولیتی در قبال اینکه درآمد شما چقدر خواهد بود یا موفقیت یا عدم موفقیت شما کاملا به خودتان بستگی دارد، چرا که ما تمام و کمال تجربه خودمان را در قالب ویس و ویدیو حدود 40 ساعت آموزش در اختیار شما قرار دادیم ، حالا کسی از این آموزشات چطور و چقدر بهره ببرد ، بستگی به خودش دارد،چون شما علاوه بر ۴ سیستم درآمدزایی بیش از صد آموزش و ایده نایاب و کمیاب دیگر را ارزش تمام آموزشات در دوره بیش از ده ها میلیون تومان میباشد، را ما فقط با قیمت ناچیز در اختیار شما قرار میدهیم. به همین دلیل این پکیج به هیچ عنوان امکان عودت و بازگشت وجه وجود ندارد. اگر کسی در دوره ثبت نام کرد و آموزشات ما را کامل دریافت کرد و سپس پشیمان شد،پول احتیاج شد، یا پول قرض گرفته بود، یا از خانواده فقیر بود، یا فکر نمیکرد آموزشات گسترده باشد،

یا اصلا علاقه به اینترنت نداشت و بهانه های دیگر...قبول نیست، و امکان بازگشت وجه وجود ندارد.

توجه* این دوره معجزه نیست ، و به هیچ عنوان احساسی تصمیم نگیرید، کسانی که به اینترنت علاقه ندارند ، حوصله و اعصاب آموزش دیدن ندارند، و کسانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند، ایمیل ساختن بلد نیستن، و تمام خانمهای خانه دار که وقت انجام آموزشات و کار کردن ندارند ، ویا خانم ها و آقایان میانسال که با شبکه های اجتماعی آشنایی جزیی ندارند، و نمیتوانند برنامه دانلود کنند یا نمیدانند اندروید و آی او اس چیست ، هرگز این پکیج را تهیه کنند ، چون ممکن است در بخش کسب درآمد دچار مشکل شوند، که بر عهده خودشان هست.

ولی از سایر بخش های آموزشی مثل آموزش شارژ رایگان و دریافت اینترنت رایگان دانلود نامحدود و...میتوانند بهره ببرند، هر کس در این دوره ثبت نام کرد حق ندارد آموزشات ویس ها و ویدیو ها را برای خودش در جاهای مختلف بفروشد یا رایگان قرار دهد، چون اینکار شرعا و قانونا حرام است و پیگرد قانونی دارد.

 

کسانی که در این دوره ثبت نام میکنند، ما تعهدی در قبال رسیدن شما به درآمد نداریم ، و فقط تمام مواردی که خودمون هم اکنون انجام میدیم و به درآمد رسیدیم رو کامل براتون آموزش دادیم. و هیچ فرقی بین ما و شما نیست، و ربطی ندارد به اینکه این روش فقط برای شما جواب داده ...نه اینطور نیست ، این روش درآمدزایی ما فروش فایل هست، پس خون ما رنگین تر از خون دیگران نیست، و اصلا ربطی به این ندارد که این روش مدت زمان محدودی درآمدزایی کند ، یا فصلی باشد، نخیر خیالتان راحت ، تمام سایتهایی که در اینترنت میبینید تمام میلیونها برنامه و بازی که در کافه بازار و پلی استور وجود دارد همشون فروش فایل انجام میدند، پس این شغل محدودیتی ندارد، و تاریخ انقضا نداره، اگه دوست دارید از تجربه ما برای رسیدن به موفقیت استفاده کنید ، بسم الله پکیجو بخرید ، اگه نمیخواید از تجربه در فروش فایل استفاده کنید، پکیجو نخرید ، هیچ اسرار و اجباری نیست، قوانین جدید دوره چه شما با روش ما میلیونها و میلیارد ها درآمد کسب کنید یا اصلا درآمد کسب کنید، امکان بازگشت وجه وجود ندارد، چون ما فقط پکیج آموزش کسب و کار بهتون ندادیم، بلکه سایر روشهای فوق فوق فوق کاربردی بهتون آموزش دادیم که ارزشش میلیونی هستند، مثلا آموزش دریافت شارژ رایگان، تلویزیون رایگان ، فضای ابری نامحدود بدون کاهش حجم نت، دانلود و آپلود رایگان ، ارتباط تصویری غیر مستقیم نامحدود با کل ایران یا( ارسال فیلم از خود به دیگران رایگان با هر حجمی فرقی ندارد) شماره مجازی نامحدود در ۴۰ ثانیه بدون ریپورتی آموزشی، آموزش ساخت بازی بدون کد نویسی با موبایل ، ساخت نرم افزار با موبایل بدون کد نویسی ، آموزش ممبر زدن و بازدید نامحدود در تلگرام ، آموزش ساخت سایت بدون هزینه هاست، آموزش درگاه پرداخت، آموزش چهارچوب کانال زنی، آموزش فن بیان ، دهها ایده کسب درآمد زایی جذاب در هر۵ دقیقه ۵۰۰۰ یا ....آموزش خالی کردن رم موبایل برای همیشه دایمی، آموزش رفع ریپورتی، آموزش سیستم اهرم مالی و درآمد غیرفعال که ما تاجایی که گشتیم کسی رو ندبدیم این سبستمو آموزش داده باشه، و ما برای اولین بار در این دوره آموزش دادیم، آموزش فتوشاپ ، فیلم سازی و آموزش دریافت کد تخفیفی و کلی آموزشات نایاب و کمیاب و جذاب و کاربردی دیگه که بهتون آموزش دادیم. که هر کدوم از این آموزشاتو در اینترنت بالای چندصد هزار تومان باید خریداری کنید، که بیشتر آموزشاتی هم که ما بهتون دادیم اصلا در اینترنت وجود ندارد، که ما برای شما ارایه کردیم، پس این دوره متفاوت و جذاب و کاربردی رو اگه دوست دارید داشته باشید، بسم الله ... این دوره رده سنی ندارد، چون دهها آموزش متفاوت داده شده که میتواند به درد هر سنی بخورد، این دوره و آموزشات نیازمند اندروید ۵ به بالا میباشد، اگه بر اساس گذشت زمان روشی کار نکرد یا نرم افزاری روی گوشی شما بالا نیامد ، این مشکلات بر عهده خودتان هست، و این موارد ربطی به این ندارد که ، چون فلان روش و فلان نرم افزار از کار افتاد ، مبلغ برگشت داده شود، خیر، اینطور نیست، کسی که این دوره را تهیه میکند، انقدر آموزشات داده شده که کاربردی میباشد، که ارزش هر کدام میلیونی هستند.

 

پس رسیدن شما به درآمد یا نرسیدن برعهده خوده شماست، و این دوره تمام تجربیات چندساله ما میباشد، ممکن است شما توسط این دوره مثل ما به درآمد میلیونی برسید، ممکن است نرسید.

پس کاملا با دقت خرید کنید. شرایط عدم بازگشت وجه رو بالا گفتم چون بیش از صد آموزش و ایده مختلف به شما معرفی کردیم، و این مواردی که به شما معرفی میکنیم و برخی از نرم افزار در اینترنت وجود دارد ولی اکثر افراد بی خبر هستند، پس ما آمدیم پکیجی را جمع بندی کردیم تا تمام مواردی که طی این سالها تجربه کسب کردیم را به شما ارایه کنیم. پشتیبانی این دوره دو ماه میباشد، یعنی به محض پرسیدن اولین سوال در دوره پس از ثبت نام دو ماه شروع میشود، چون آموزشات کامل میباشد، و سوالاتی هم پیش آمد در طی این دو ماه میتوانید بپرسید. قوانین خاصی که در دوره بیان شده ، کامل مطالعه شود، و هر کسی که در دوره ثبت نام میکند، یعنی تمام موارد را قبول دارد. این دوره نماد اعتماد از کافه بازار دارد ، به یک روش درآمدزایی حلال است. که فروش فایل یا واسطه گری میباشد. محصولاتی در دوره به کارآموزان معرفی کردیم که محصولات بیشتر در سایتهای یوتیوب آپارات و....میباشد، پس بخش کوچکی از محصولات آماده را ما در دوره به شما معرفی کردیم ، و بخش اعظم محصولات آماده در اینترنت هست، که تعداد آنها میلیاردی است و روزانه به آنها اضافه میشود. هرگونه استفاده از ویسها و فیلم های آموزشی و متن های دوره در جاهای دیگر حرام است و قانونی پیگیری میشود، کسی که این پکیج چند منظوره و با ارزش را تهیه میکند، فقط میتواند به خانواده خودش آموزش دهد، یعنی تعداد افرادی که داخل خانه شما هستند، نه فامیل دوست آشنا ، هر کسی که در خانه شما نیس و فامیل و دوست و....انتشار بین آنها حرام است.

این دوره مناسب افراد جویای کار ، مناسب افراد شاغل ، مناسب دانشجو ، دانش آموز ، ....میباشد، ( این پکیج چندمنظورس یعنی فقط آموزش کسب و کار نیست ، آموزش فتوشاپ ، هنری ، علمی ، فناوری ، فیزیکی کارهای فیزیکی منظورهس( شغل بیرون از خانه) و....هم آموزش داده شده ) که هر سنینی میتوانند آموزش مورد علاقه خودشون رو از این پکیج پیدا کنند، و استفاده کنند.

پس اگه تمام قوانینو خوندید و قبول دارید روی دکمه خرید لمس کنید.

  انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 74

فروشگاه نرم افزاری یادگاری ارائه دهنده کمیاب ترین نرم افزار ها و پکیج های آموزشی در ایران

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما